Mielőtt az elektronikus vendég-nyilvántartási rendszert, a SZIR-t használni kezdtük volna, mi is papír alapon dolgoztunk. Azonban ez a rendszer már számos problémával küzdött. Teltházas időszakokban munkatársaink feleslegesen töltöttek el rengeteg idot azzal, hogy megkeresésekre válaszoltak. Ez természetesen vendégeinknek is felesleges idő és pénzkidobás volt. Sokszor okozott problémát az is, hogy a kiadó helyekre a központban és a panziókban is felvettek rendelést, ami szintén negatívan befolyásolta Vendégeink elégedettségét.
Ezen problémák után, -internetes megjelenésünk átdolgozása közben- jutottunk arra az elhatározásra, hogy a K2Net-tel közösen, egy pilot projekt keretein belül, kifejlesztjük a SZIR-t. A majdnem 2 hónapos fejlesztési folyamat alatt úgy gondolom sikerült minden olyan gyermekbetegséget és biztonsági problémát kiküszöbölni, ami ahhoz szükséges, hogy a rendszer gyorsan, megbízhatóan és könnyen kezelhetően működjön. A fejlesztési időszak végére sikerült egy olyan megoldást létrehozni, ami sok turisztikai vállalkozásnak könnyítheti meg az életét és profit formájában gyorsan visszahozhatja a kezdeti befektetést.
A rendszer alkalmazása óta áttekinthetőbbé és ésszerűbbé vált a foglalások menete, munkatársaink leterheltsége csökkent és ezáltal az ő eroforrásaikat más hasznos dolgokra fordíthatjuk. Vendégeink könnyen és gyorsan kérdezhetik le szabad kapacitásainkat és ezáltal ők is időt és energiát spórolnak meg, és sokkal elégedettebben nyilatkoztak rólunk. A rendszernek köszönhetően, egyértelműen mérhető a forgalom alakulása, könnyen lehet a bevételeket kalkulálni és a korábban kevéssé ismert vendégkör adatai is egyre inkább kirajzolódnak számos ismérv alapján. Azzal, hogy mi a SZIR-rel dolgozunk a szezonban a forgalmunk átlagosan 10%-kal, szezonon kívül mintegy 20% -kal növekedett!
Nem szabad megfeledkeznünk arról sem, hogy az Internetezés egyre inkább teret hódít szerte a világon és Magyarországon is, így aki nem fejleszt ezen a területen, az kezdetben nem jut versenyelőnyhöz, de később minden bizonnyal versenyhátrányba is kerül. Ezért is nagyon fontos, hogy a SZIR-hez hasonló fejlesztéseket időben kiépítsük.
Ebben a munkában pedig tapasztalataink alapján, mind a K2Net-et, mind a SZIR-t nyugodt szívvel ajánlom és úgy gondolom, hogy Önnek is hasznára fog válni ez a termék.
Kívánom Önnek is, hogy legalább olyan sikereket érjen el a rendszer használatával, mint mi!
Üdvözlettel:
Fodor Péter
Turisztikai konzulens
Orfűtours Kft. |